Tidsresor och minnesluckor.

För att göra en representativ återgivning av mina förehavanden så tänker jag lägga in en minneslucka här. Och en lite senare också. Min älskade dator har varit på rehab under en period och kommit tillbaka först nu, den mår fortfarande inte så bra som den skulle kunna men den har förbättrats avsevärt sedan sist. Så nästa inlägg kommer vara en genomgång av Valborg och vad som kommer efter det får vi se. Jag känner mig frestad att referera MatNatSex galan upptåg på Gotland men jag är rädd att det skulle hantera en del minnesluckor det också. Så håll till godo!


På tal om tid:

Det andra icke-absoluta talet anger det klockslag vid vilket man kommit överens om att träffas. /---/ Med andra ord den överenskomna tidpunkten är den enda tidpunkt vid vilken det är uteslutet att någon i sällskapet ska infinna sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0