Förväntningar och vedergällning.

Jag ska vara värdinna för ett bröllop i april. Detta innebär att jag får hantera listor! Jag älskar listor! Jag har höga förväntningar på att få ta hand om sådant som specialönskemål, gåvolistor och matspecifikationer. Mmmm. Men jag gör bara som jag blir tillsagd av brudparet. Jag tänker inte hitta på massa saker själv. Men jag kan inte låta bli att ha förväntningar i alla fall!

Hur som helst.

Det är ett tag tills dess. Något annat som verkligen verkar spännande är den resa som nu verkar bli av. Jag ska till Uganda i november och vara där i 20-ish dagar. Vi ska titta på djungelelefanter, mobilträd, bungalows och infödingar. Vad gör man inte för att ta sina högskolepoäng? Nu krävs det bara att jag får det där stipendtiet också så ska vi se på grejjer!

Jag känner att jag måste gottgöra Mymy för att jag publicerade en inte helt smickrande bild på henne förut, även om hon själv sa att det var okej. Min vedergällning består i att publicera en liknande bild av mig. Fast eftersom min är värre så bör Mymy vara tacksam.

Rent spontant känner jag att det kanske är en dum idé att visa hur ful jag kan vara...
Jag borde inte visa mig osminkad.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag vill inte vara sån men... jag tror inte det hade spelat någon roll om du hade varit sminkad på bilden ändå.



Vi kan ha omröstning om vilken bild som är värst.

2010-09-02 @ 15:17:20
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Tjalle

You do that =)

2010-09-02 @ 23:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0