Bilresor och pixlar.

Dagen inleddes med husliga aktiviteter och avslutades i gamla spår. Vi vispade runt i fjällstugan med dammsugare, moppar och stekspadar tills huset uppfyllde alla tänkbara normer. Sedan packade vi in oss i samma bilar vi kom upp i och begav oss åter ned mot sydligare breddgrader. Men för att komma hem måste man spendera en dag i bil, och det var olidligt tråkigt. Situationen räddades mer eller mindre enbart av mammas telefon med internet och Bubble Breaker i. Viva la teknikutveckling.


När jag kom hem och startade upp daton upptäckte jag att en pixel på min skärm har blivit turkos. Det är inte helt okej! Och inte så dekorativt som man kan tro. Vad Maria än säger så gillar inte alla turkost. Jag gör i och för sig det, men inte just där. Det är inte bra för mig, min dator behöver lite av Staffans systemvetaraura.


På tal om saker som inte är bra för dig:

Att dricka av den All-Galaktiska Gurgelbrännaren är som att få hjärnan krossad av en guldtacka svept i citronskivor.


Kommentarer
Postat av: my

Alla älskar visst turkost, Molle sa det.

2009-01-05 @ 21:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0