Enhörningar och noshörningar.

Och om någon av mina vänner som är Sverigedemokrater läser detta ber jag er att inte ta kontakt med mig mer. Någonsin.

Och hur kan jag då tro att jag skulle ha sådana vänner? Som uppför sig så bedrövligt frontallobotomerat att de röstar på ett främlingsfientligt parti med drag av antisemitism, rasism, nazism och xenofobi? Jo, för att just nu enligt varenda barometer i vårt avlånga, beblandade land att det är fler som har röstat på SD än på V. Dessutom är rösterna på SD högre på Hisingen än i genomsnittliga landet.

Jag vill inte tro det, jag vill inte tro att någon av mina vänner skulle uppföra sig så obegåvat. För ingen av mina vänner är väl så korkad så att dom missat likheterna med vad Hitler sa på 30-talet. Eller? Är någon så dum att dom inte förstår?

Men känner jag någon som sagt att dom är SD? Nej, det har jag inte, de vet väl själv att det är kontroversiellt, men det har visat sig att i icke anonyma barometrar så har SD väldigt få anhängare. Man vågar alltså inte säga att man håller på SD?

NEJ FÖR UPPENBARLIGEN SÅ ÄR DE FEGA KRÄK.

Jag har svårt att formulera hur upprörd jag blir. Det är en djup tragedi för svensk politik och för Sveriges anseende utåt. Ni som tycker att kungen och Silvia gör ett dåligt jobb. HUR TROR NI ATT DET KOMMER SE UT MED JIMMY NAZISTEN ÅKESSON?!

Jag har inget emot uppstickar partier, enhörningar med en enda fråga som Piratpartiet, Sjukvårdspartiet ÖHL-partiet osv. Men partier som för en helt sjuk politik på ett så buffligt sätt som noshörningarna SD som bara kommer som en storm och trampar ner alla och fullständigt skiter i människorna runt om, dom har jag inget till över för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0