Reaktioner och motreaktioner.

Vad händer när man ger Tjalle och Mymy en stor skoluppgift och låter dem låsa in sig i ett syrefritt utrymme på GVC för att färdigställa det?

Jo, Jordens undergång närmar sig med stormsteg!

Det börjar helt normalt men sedan spårar det ur, snabbt och innan någon vet ordet av. Eftersom vi tänker likadant går arbetet snabbt och smärtfritt, sedan börjar tramset, det ostoppbara. Ljudnivån stiger i takt med att energi- och syrenivå sjunker. Sedan får hela akalabaliken utlopp i sådant som att vi skrämmer Tempobutiksägare, ger flaxiga intryck till sushimakare och skrämmer bort våra klasskamrater ur datasalen. Men nu har vi fått i oss lunch så nu har vi sjunkit till en lite mer trivsam nivå igen. Men när denhär energin tar slut finns det ingen återvändo.

Vi har till exempel haft en inte så givande övning i att uttala ordet Tjörn. Jag kan, Mymy kan inte. När hon pratar kan man lätt förväxla västsveriges tredje största ö med diverse genitalier.

Och så till en helt sjukt kul grej som Mymy berättade om:
Mymy: Jag såg en så SNYGG MAN på bussen igår!
Tjalle: Najs, hur gick det då?
Mymy: Han tittade, stirrade verkligen på mig.
Tjalle: Jaha?
Mymy: Men jag vet inte om han var intresserad eller om han var Sverigedemokrat.

För er som missat det så har min lilla vän utlänskt utseende. Eftersom hon är utlänning. Typ.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Ibland är det synd om folk som tvingas vara i närheten av oss.

2010-09-22 @ 20:51:53
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0